Další novinkyVýsledky z Prostějovské medaile najdete zde


Poslední komentáře k článkům
Online Lenders - Paydayloan / 20. 10. 2017 - 18:10
payday loans online no credit check paydayloans.us.org payday loan payday loans direct lenders
Jamesforie - Jamesforie / 20. 10. 2017 - 17:10
lesbian sex show sex chat free free live sex chat website here
Online Loan - Loan Cash / 20. 10. 2017 - 15:10
payday loan online HTTPS://ONLINELOANS.US.COM/ click for source speedycash
Aliisskawah - Aliisskawah / 20. 10. 2017 - 13:10
??????? ???, ??? ? ??? ????? ?? ???????????, ???? ???????? ?????????! ????? ?????? ??? ??? ??????? ?????????? ???????????? ???????, ??? ??????, ??????? ???? ???! ??? ????? ???????? ??? ??? ?????? ?????????? ???????????? ??????? ? ???????, ?? ?? ???????? medystar.ru. ???????? ?? ???????? ?????????????, ??????? ????????, ????? ????? ? ??????????. ??????? ????? ??? ???????????, ????? ??? ????????, ???? ???? ???????????? ?????? ?? ???????????? ??????? ?????? ? ??? ?????, ??? ?? ????: https://medystar.ru ???? ?? ???? ?????????? ?? 2500 ?? ?????? ????????? https://medystar.ru/pedikur-v-moskve-ceni.html ?? ???????!
Buy An Essay Paper - Buy An Essay Online / 20. 10. 2017 - 13:10
cheap custom essay writing service college essay writing services I found it essay writing service
Hůlkalendář
21. 10. 2017 - 21. 10. 2017
O šumenskou medaili 2017

Nepostupová soutěž pro sóloformace, velké a malé formace baton, pompom a rodičovské týmy v Šumné

další informace ->
4. 11. 2017 - 4. 11. 2017
O pohár města Hranice 2017

Nepostupová soutěž pro velké skupiny, miniformace a sóloformace baton, pompom, rekvizita a rodičovské týmy v Hranicích

další informace ->
4. 11. 2017 - 4. 11. 2017
MIA League Martin - Preliminary

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
5. 11. 2017 - 5. 11. 2017
MIA League Ostrava

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
11. 11. 2017 - 11. 11. 2017
MIA League Říčany u Prahy - Preliminary

One in group, Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
18. 11. 2017 - 18. 11. 2017
O bíloveckou kočku 2017

Nepostupová soutěž pro malé formace a velké formace baton, klasik baton a pompom

další informace ->
18. 11. 2017 - 18. 11. 2017
Soutěžní přehlídka mažoretek v Lanškrouně 2017

Nepostupová soutěž pro malé a velké formace baton a pompom v Lanškrouně.

další informace ->
19. 11. 2017 - 19. 11. 2017
MIA League Otrokovice - Preliminary

One in group, Small Groups, Groups

další informace ->
25. 11. 2017 - 25. 11. 2017
MIA Laugue Cheb - Preliminary

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
25. 11. 2017 - 25. 11. 2017
Vánoční MIA League Košice - Preliminary

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
26. 11. 2017 - 26. 11. 2017
MIA League Brandýs nad Labem - Preliminary

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
2. 12. 2017 - 2. 12. 2017
O Pohár Lady J

Nepostupová soutěž pro sóloformace a miniformace pompom a mix v Karviné

další informace ->
2. 12. 2017 - 2. 12. 2017
Dance of Live 2017

Taneční soutěž i pro mažoretky ve Cvikově (u Nového Boru)

další informace ->
2. 12. 2017 - 2. 12. 2017
MIA League Chodov - Preliminary

One in group, Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
3. 12. 2017 - 3. 12. 2017
Vánoční MIA League Bratislava - Preliminary

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
9. 12. 2017 - 9. 12. 2017
Vánoční MIA LEAGUE - last preliminary a SUPER ROUND PRAHA

Small Groups, Groups

další informace ->
9. 12. 2017 - 9. 12. 2017
Kolínský pohár ve twirlingu

Pohárová soutěž pro všechny twirlingové disciplíny a výkonnostní třídy v Kolíně

další informace ->
9. 12. 2017 - 9. 12. 2017
Vánoční MIA League Praha 11 - Preliminary

Small Groups, Groups. Výhra 10 000 Kč

další informace ->
10. 12. 2017 - 10. 12. 2017
Vánoční MIA league last preliminary a Super round Drážďany

Small Groups, Groups

další informace ->
14. 1. 2018 - 14. 1. 2018
Semifinále MIA festival Beseda Otrokovice

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
27. 1. 2018 - 27. 1. 2018
MiKaDo Open 2018

Nepostupová soutěž pro malé formace baton, 2 baton a pompom v Karviné

další informace ->
31. 3. 2018 - 1. 4. 2018
O pohár ze zámku 2018

Nepostupová soutěž pro sóla, dua a miniformace baton, pompom a rekvizity v Kolíně

další informace ->
31. 3. 2018 - 31. 3. 2018
Semifinále MIA festival Cheb

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
8. 4. 2018 - 8. 4. 2018
Semifinále MIA festival Český Krumlov

One in group, Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
8. 4. 2018 - 8. 4. 2018
Semifinále MIA festival Ostrava

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
8. 4. 2018 - 8. 4. 2018
Semifinále MIA festival Brandýs nad Labem

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
14. 4. 2018 - 14. 4. 2018
Semifinále MIA festival Chrudim

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
15. 4. 2018 - 15. 4. 2018
Semifinále MIA festival Kostelec nad Č. lesy

One in group, Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
21. 4. 2018 - 21. 4. 2018
Semifinále MIA festival Plzeň

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
21. 4. 2018 - 21. 4. 2018
Semifinále MIA festival Košice

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
22. 4. 2018 - 22. 4. 2018
Semifinále MIA festival Hradec Králové

Small Groups, Groups

další informace ->
29. 4. 2018 - 29. 4. 2018
Majorettes Chodov 2018

Nepostupová soutěž pro formace baton v Praze

další informace ->
29. 4. 2018 - 29. 4. 2018
Majorettes CUP Nymburk

Nepostupová soutěž malých a velkých formací v Nymburce

další informace ->
29. 4. 2018 - 29. 4. 2018
Semifinále MIA festival Brno

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
5. 5. 2018 - 5. 5. 2018
Semifinále MIA festival Mladá Boleslav

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
8. 5. 2018 - 8. 5. 2018
Semifinále MIA festival Olomouc

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
8. 5. 2018 - 8. 5. 2018
Semifinále MIA festival České Budějovice

Small Groups, Groups

další informace ->
12. 5. 2018 - 12. 5. 2018
Semifinále MIA festival Říčany u Prahy

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
13. 5. 2018 - 13. 5. 2018
Semifinále MIA festival Praha 11

Small Groups, Groups

další informace ->
13. 5. 2018 - 13. 5. 2018
MIA festival Bratislava

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
19. 5. 2018 - 19. 5. 2018
Semifinále MIA festival Opole

Small Groups, Groups, O pohár

další informace ->
9. 6. 2018 - 9. 6. 2018
FINALS MIA DANCE FESTIVAL O Pohár
Mistrovství mažoretkových formací Sekce mažoretek SH ČR
Publikováno 5. 7. 2012 - 10:07 / Autor Bubllegumme
Rubrika: Soutěže

obrazekKrásné datum 11. 11. 2012 bude věnováno nepostupové soutěži, kterou pořádá Svaz hudebníků ČR v Litoměřicích. Soutěž je určena skupinám baton, ale pozor, neprobíhá úplně standardně. Soutěž má dvě části, a to povinnou a volitelnou skladbu. Uzávěrka přihlášek je 30. 9. 2012. Více informací najdete již tradičně v další části článku.




Leták

Propozice

Přihláška

Pravidla


Komentáře:

- Alice / 31. 7. 2012 - 17:07
Nechápu , proč když jde o MČR se nemohou zůčastnit ty nejlepší oddíly z celé ČR ( i z INA , NBTA ). Když se na to tak podívám , tak prezident SH sekce mažoretek je p. Mikulský , který vede oddíly ve Štětí i v Roudnici , které se jistě zůčastní . Předpokládám že jako odborník bude v porotě a tak mi to připadá stejné jako v Kolíně , či na FEDU kde jeho oddíly vždy vyhrají . Závěrem : ŽE BY STRACH Z KONKURENCE ??
- Alice / 31. 7. 2012 - 17:07
Malá opravička , trochu jsem se nachala unést . Organizace není INA , ale IMA ( překlep ) a soutěží ( úspěšnou ) jsem myslela Děčín ( i když jestli se nepletu , tak v Kolíně to bylo podobné ).
- Maja / 2. 8. 2012 - 09:08
Jasně, když je někdo dobrej, je potřeba ho setnout. Tohle prostě nechápu. Místo, aby účast výborných skupin mptivovala ostatní k lepším a lepším výkonům a k práci na sobě, tak se to dělá přesně opačně. A nejen v této soutěži. Ty nejlepší se vyloučí. Viděli jste něco podobného v jiných sportech? A u mažek to platí nejmíň u poloviny soutěží, a to i postupových. Nechápu.
- Eliška / 8. 8. 2012 - 17:08
Mistrovství SH ČR se nesmí účastnit úřadující mistři a vicemistři soutěží(IMA a NBTA). To tedy znamená pouze 1. tři umístěné oddíly. Mě zase přijde trochu divné, kdyby tam jet mohly a případně získaly další titul mistra ČR. Přeci mistr ČR pod určitou asociací může být jen jeden? Nemyslím si, že je fér aby ti nejlepší byly mistři v IMA, NBTA i SHČR zároven. Mě se zdá tahle soutěž jiná, asi zde nepůjde o twirling, co jsem pochopila, spíš o udržení klasických mažoretek. Zdá se mi to jako fajn nápad. A s holkama ze Štětí jsem byla na soutěži v Děčíně i v Kolíně a pokud se nepletu pan Mikulský je oficiálně vede, ale tvoří jim jen záštitu. Choreografie si dělají holky samy. Takže jeho postoj je nestranný.
- Maja / 9. 8. 2012 - 16:08
A proč by nemohly být mistry ve více asociacích, když už tady v ČR existuje taková podivnost jako jsou čtyři asociace od jednoho sportovního odvětví? Aspoň by se mohly spolu utkat špičkové skupiny, které se jinak na soutěžích nepotkávají. To by byla super soutěž.
- Karolína / 24. 10. 2012 - 23:10
To by byla sice super soutěž ale zároveň si nedokáži představit, jaká by měla být porota !!!! Na druhou stranu se zase ptám sama sebe, jak to, že se nemůžou nejlepší skupiny potkat na jiných soutěžíš??? No asi proto, že ty co jsou pod asociací např. IMA se nepřihlásí..... No co k tomu dodat. Nepovažuji jako nutnost se hlásit do soutěže, jen proto, že se to někomu nelíbí a cítí se být dotčen.... !!!! Jako rodič to opravdu nechápu !!!!
- Maja / 25. 10. 2012 - 12:10
Ne, je to proto, že naprostá většina nepostupových soutěží má v pravidlech, že se NESMÍ přihlásit skupiny z předních míst MČR nebo ME (IMA, NBTA nebo EMA). A to já jako rodič též nechápu.A neptám se jen sama sebe. Mockrát jsem tohle zmiňovala na různých fórech a všichni všude jen vykládají nějaké nesmysly a o amatérských a profesionálních skupinách.
- Eliška / 4. 11. 2012 - 20:11
At si každý říká co chce ale p.Mikulský nás ve štětí an FEDU nehodnotil vím to protože mažoretkám města štětí chodím... Tak laskavě vynechte ty pomlouvy že jsme vyhráli jen proto že byl p.Mikulský v porotě!!! Vedoucí nám dělají choreografii a Mikulský stím vubec nemá nic společného!! tak prosím neroznášejte pomluvy které nejsou pravda :)) !!!
- Martina / 7. 11. 2012 - 22:11
Já jako vedoucí amatérských mažoretek zase nechápu, proč ti, co jezdí na šampionátech, berou jako nespravedlnost, že nemohou soutěžit na nepostupovkách. Ti, co na nepostupovky jezdí by totiž neměli šanic, protože by ti, co jezdí na šampionát, vše "vyžrali".Protože na šampionátech vítězí pořád ti samí. Proto začali různá města dělat nepostupovky, protože neměli jinde šanci a chtěli dát šanci isvým a jim podobným, prostě těm "horším", co na šampionátech nemají šanci. Tak to konečně pochopte, že i ostatní nechtějí být pořád jen na konci a chtějí mít soutěže, kde mají aspoň trošku šancí. Jenže protože tam nemůžete, je to špatná soutěž. Zaplaťpánbůh, že těch nepostupovek přibývá a ti co nejsou nej můžou taky soutěžit a třeba i vyhrávat. Jasně, někteří budou stále na konci, ale ti se mohou zlepšit a vyhrávat nepostupovky, vždy je co zlepšovat, sbírat inspiraci a zapracovat na sobě a když si věří, můžou zusit pak i šampionát.Nehaňte ná tyto soutěže, jsme rádi, že máme šanci na lepší umístění i my, kteří nejsme nej....prostě amatérské mažoretky, které na vás profesionální nemají
- Drahomíra / 8. 11. 2012 - 20:11
Také jsem vedoucí amatérských mažoretek a plně souhlasím s příspěvkem Martiny. Opravdu je potřeba soutěží tzv.neprofesionálů, aby byly "motorem" pro soubory, které pracuji s dětmi, které tento sport "pouze" baví. I tyto děti, které by u profesionálů pohořely, chtějí porovnání s jinými jim rovným a potřebuji popostrčit nějakým pohárkem či medaili. Opravdu jsme vděčné za organizování těchto soutěží bez přítomnosti špiček a věřte, že všechny moc dobře víme, jak pracují mistři a jsou nám vzorem. Ale ať zůstanou pro nás vzorem a né demotivací při nerovných soutěžích.
- Renata / 10. 11. 2012 - 17:11
Dobrý den, také se připojuji k paní Martině a Drahomíře,takzvané"profesionálky" to jsou děvčata fakt,před kterýma smekám, opravdu jsoou šikovné,a pro nás jsou vždy velkou inspiraci,ale naše děvčata,demotivuje když vidí jak je holky válcují....a pak ani nechtějí nikam jezdit....pořádáme u nás také soutěž amaterů a opravdu si to děvčata pořádně užívají=)a mají šanci všechny soubory amaterských mažoretek
- Nika / 12. 11. 2012 - 10:11
Jaké bylo/nebylo Mistrovství mažoretkových formací SHČR? - úžasné zahájení ? hymna, vlajka, představení porotců (ovšem zde již velké ALE ? 1) - skvělá organizace ? žádné prodlevy, vše odsýpalo, jak mělo (ovšem i zde také velké ALE ? 2) - účast skupin ? téměř všechny skupiny, až na opravdu nějaké výjimky, byly zejména z blízkosti Litoměřic a bylo zvláštní ? dle nich - že některé vážily cestu k nim z větší dálky? - věkové kategorie ? s nimi se docela hodně zamíchalo a posun byl tak velký, že děvčata v průměru 15 let (původně kategorie MLÁDEŽ) tancovala nakonec s děvčaty okolo 25 let (kategorie DOSPĚLÍ) ? důvod? Aby v některých kategoriích nebyl malý / velký počet skupin ? ale obsazení kategorií bylo vyrovnané ? opravdu úžasná argumentace. Zajímavé také bylo, že některé skupiny nevypadaly na to, že by měly po posunu zůstávat v předešlé kategorii, ale být také o schod výše ? že by domluva mezi organizátory ? některé skupiny v kategorii ponechat a jiné přesunout? Moderátor přitom po celou domu Mistrovství prezentoval děvčata v kategorii MLÁDEŽ jako 14 ? 18leté. Přitom po změně byla kategorie DOSPĚLÍ již od 14.51!!! Ale to věděli jen někteří? - hodnocení poroty ? po ?většinu? času se snažili dívat a hodnotit, někteří ovšem neustále něco opisovali a psali do papíru ? důvod? Hodně poznámek a kolonek k hodnocení nebo také ? když nejede skupina naplno od začátku po konec ? má smůlu, tzn. že pokud se skupině nepodaří něco ze začátku nemá nárok, aby dál obtěžovala svou sestavou některé z porotců? Ad 1 - některé skupiny hodnotili vlastní ?vedoucí?, kteří seděli v porotě po celou dobu ? asi není potřeba psát, kdo! Ad 2 - výměna skupin byla dost rychlá na to, aby si porotci měli čas dopsat poznámky k odcházející skupině, tzn. někteří pravděpodobně rychle dopisovali to, co k předešlé nestihli a ?neměli? čas sledovat skupinu další)? Takže takto je porotování těžké ? náročné ? až obtěžující, když nehodnotí vlastní? Tito lidé nemají v porotě co pohledávat a poučovat jiné, kteří také měli možnost již sedět za porotcovským stolem? - Mistři/vicemistři ? nebylo pro nikoho překvapení, že místa ve velké míře obsadily skupiny, které jsou velice spjaté s vedením SHČR. Některé skupiny na to vůbec neměly ? na jiných soutěžích by si bohužel ani neškrtly ? např. určitá choreografie - nápad ? okopírovaný od jiné skupiny, hůlku měly spíše jako doplněk atd. byť synchronní byly?a ty které si to hodně zasloužily ? např. ty které lépe ovládaly twirling a byly synchronní na vyšší mety nedosáhly? - naše skupina měla v sestavách chyby ? hůlky nám taky spadly ? ale když děvčata řeknou, že se na ně někteří porotci nedívali, že se spolu pořád něčemu smáli a psali něco do papírů? Vysvětlovat jim, proč byly nakonec z nepochopitelných důvodů přeřazeny do starší kategorie? NEJDE O VÍTĚZSTVÍ, ALE O PRINCIP! - Závěr? Mistrovství asi jen pro zvané? a na kompletní výsledky je potřeba si počkat, až budou vyvěšené na netu?
- Nika / 12. 11. 2012 - 10:11
Nevím, proč, ale na místech mnoha otazníků měly být pomlčky...
- Janina / 12. 11. 2012 - 11:11
Litoměřice 11.11.2012.... Pokusím se sdělit svůj pohled na tuto soutěž. První dojem z prostor, ve kterých byla tato soutěž pořádána byl příjemný. Všechny pořadatele v oblecích doplňovaly elegantní dámy s příjemným vystupování a ochotou. Zahajovací ceremoniál byl opravdu, jak na MČR v mažoretkovém sportu.Příjemné bylo, že diváci - potažmo jejich rodiče-mohli být v přímém kontaktu jak s účinkujícími, tak s porotou. Navodilo to uvolňující atmosféru. Prvním znejistěním u mne bylo vyhlašování skupin se zařazením do věkových kategorií. Říkám si, že ta děvčata, co jsou v kategorii mládež 14 - 18 let , jsou jen ještě nedostatečně "vivinutá" vždyť příroda není ke všem štědrá... Když se však mezi přihlížejícími rozvinula debata na toto téma, zjistili jsme, k našemu úžasu, že několik skupin patří věkovým průměrem do nižší kategorie. Netýkalo se to však jen této kategorie. No nic, děvčata mají zkušenosti ze všech postupových i nepostupových soutěží po celé ČR, tak to zvládnou, říkám si. Všechna vystoupení byla moc hezká, každá skupina se snažila ze všech sil vybojovat některý ze stupínků vítězů a dala do toho vše, co mohla. Ovšem po verdiktu poroty nervozita mezi diváky a přihlížejícími rostla. Chci pogratulovat letuškám ze Štětí,novoborským mažoretkám i chomutovským. Ocenění na stupních vítězů si opravdu zasloužila. Ovšem další hodnocení nebyla hodná úrovně této soutěže. Člověku napadá otázka, nesníží se snad tato soutěž na úroveň já na bráchu, brácha na mě hned u prvního ročníku soutěže? Chápu, že soubory registrované u SHCZ si chtějí také líznout, ale to musí nejdříve předvést alespoň takovou úrovň, jako "letušky", které byly monou zmiňovámy již výše. Závěr? Každý začátek jakéhokoli projektu s sebou nese riziko drobných nedotažených věcí. Chci doufat, že před druhým ročníkem budou některé naše názory alespoň přečteny a možná se nad nimi ti fundovaní zamyslí. Přeji hodně uspěchů, i když možná již bez nás.
- Jana / 12. 11. 2012 - 12:11
K tomu mistrovství... ano je to tak a je to tak vždycky, P. Mikulský, ač děvčata v předchozích příspěvcích tvrdí, že s nimi nemá nic společného - má a nic s tím neudělají i kdyby chtěly, nemá v porotě co dělat, stejně tak další z porotců, ale ono je to asi marné, myslím, že by v porotě měli sedět opravdoví profesionálové a né ti, kteří mají co dočinění se soubory, ANO mažoretky ze Štětí jsou výborné a chci jim za umístění pogratulovat, co se týče sestav, mají je propracované, ale na soutěži mi přišlo se vůbec nehodnotila práce s hůlkou, kterou ony tam moc nemají, nicméně vítezství si zasloužili, hlavně dospělé, i když kategorie byly opravdu špatně řešené. Ale řekněte mi jedno - co dělají medaile na krku mažoretek TK Rytmus? tam to opravdu nechápu, jejich býkony byly pod úrovní více souborů. Pokud se nepletu, třeba na Festivalu dechových orchestrů ve Štětí neměly ani sestavu a celou dobu dělaly pouze jednotlivé prvky a i přesto se umístily, velmi divné, při porovnání s mažoretkami ze Štětí nebo Prahy, které se ¨mordovaly¨se sestavou? - složení poroty tam - Kateřina Chudobová, Tomáš Mikulský(sourozenci) - jméno poslední pani porotkyně si nepamatuji. Ale jinak to byla velmi pěkná a vydařená neděle plná mažoretkového sportu.
- Denisa / 12. 11. 2012 - 12:11
To si nemůžou zasoutěžit i týmy které nejsou z IMA nebo NBTA?? To si nemůžou udělat Mistrovství ? Proč řešíte kdo se jaký umístil ?? Rozhodovala o tom porota a ne vy !! Nevim co máte kecy už je po soutěži ...
- Lucie / 12. 11. 2012 - 12:11
Deniso, mohou si udělat mistrovství, ale které je hodnocené nezaujatě. Porota rozhodovala podle toho, ke které skupině měla vřelý vztah. To bylo úplně jasné a navíc velmi okaté. Přehazování skupin bylo nelogické! A to, že do konce soutěže, i přes upozornění, říkali stále že mládež 14-18 je mládež a skupina s 14,5 je v dospělých, je podivné!
- David / 12. 11. 2012 - 13:11
Pěkný den Všem. Jsem otec členky vítězného týmu v kategorii děti (ty co nevědí výsledky se jedná o Mažoretky města Štětí)a musím zareagovat na předchozí příspěvky. Pěkně si každá stěžujete na hodnocení porotců a "osočujete" týmy které se umístily, ale ani jedna z Vás neumí napsat odkud je. Přímo v sále dokonce některé příznivkyně jiných týmů, ihned po vyhlášení výsledků v dětské kategorii, prohlásily že si to Štětí koupilo (sice má každý právo na svůj názor, ale tohle mi příjde minimálně nepatřičné). Ohledně hodnocení, podmínky byly dány, jednalo se o mažoretkové vystoupení, twirling je jiná disciplína. Pokud chce někdo twirlingové prvky použít (v klasické mažoretkové soutěží) tak prosím, ale za nepovedené prvky si musí nést následky (pokud budu krasobruslař a zařadím "obtížnější" prvek a nezvládnu ho, tak mám body taky dole). No jsem jenom laik co byl na několika soutěžích jako divák a sem tam si něco o tomto sportu přečte. Takže na závěr uvádím, že Mažoretky města Štětí v kategorii děti porazily ostatní ve své kategorii minimálně o jednu třídu a tudíž zcela zaslouženě braly zlato. Taktéž ostatní dva týmy Mažoretek města Štětí své umístění měly zcela zasloužené. Stačí se podívat pozorně a nestraně na videa. Umístění TK Rytmus je ale opravdu zcela něco jiného. Jedná se pouze o můj osobní názor, který nemusí být totožný s vedením mažoretek.
- Organizátor MČR / 12. 11. 2012 - 13:11
I. kategorie ? DĚTI (věkový průměr do 9,90) II.kategorie ? JUNIOR (věkový průměr od 9,91 do 11,99) III.kategorie ? MLÁDEŽ (věkový průměr od 12,00 do 14,50) IV.kategorie ? DOSPĚLÍ (věkový průměr nad 14,51) Moderátor měl k dispozici původní - neupravené - podklady.(na počátku soutěže, byly kategorie stanoveny jinak, ale po uzávěrce se upravovaly do podoby viz. výše) Velká organizační chyba, špatná informovanost moderátora. Soubory byly zařazeny správně dle informací, které obdržely mailem. Žádné změny na místě nebyly prováděny. Dále dle příhlášek je vedoucí mažoretek ze Štětí Bc. Hana Sulovská.
- Janina / 12. 11. 2012 - 14:11
Dobrý den, viděl jste někdo z Vás výsledkovou listinu? Na všech soutěžích, ať už postupových nebo nepostupových, je kompletní výsledková listina - včetně bodového ohodnocení- k nahlédnutí ještě v den konání soutěže, popřípadě večer či druhý den na stránkách pořadatele. Já zatím marně hledám, kde zjistím tuto základní a vždy běžně dostupnou informaci. Poraďte. Děkuji
- Monika / 12. 11. 2012 - 16:11
Chci se přidat,taky nevím do kterého rána máme čekat na výsledkY?Když tady tak mluvíte,o spravedlivém hodnocení,tak jsem si četla pravidla,JAK BUDOU DÍVKY HODNOCENI-podle výhozu_,kreace s hůlkou atd.....a opravdu některé oddíli,který se umístili za celou sestavu hůlku ani nezvedli,jen kroutili zadečkama.Podívaná to byla pěkná ,holky byli šikovné,ale bohužel to byla soutěž mažoreteka né tanečnic.takže se nad sebou zamyslete jestli ty výsledky byli spravedlivé
- "Alena" / 12. 11. 2012 - 17:11
Můj pocit ze včerejšího mistrovství?-Smutné-hlavně to,že je to 1.akce a již má takovou pověst.Nejhorší na tom všem je,že i takový laik/matka jedné z dívek/jako já,pozná,že tu nebylo něco v pořádku.Je to škoda,protože jinak to bylo velice pěkné.Nejsmutnější je to,že vedoucí učí prťata různé kreace s hůlkami,aby byla co nejlépe ohodnocena,aby jim šly tvary a přechody na jiná místa atd a nakonec se umístí družstvo,které celou dobu hůlkou ani nezatočilo.To se hodí spíš na taneční a né mažoretkovou soutěž.A to ani nemluvím sezení soutěžících organizátorům na klíně atd.
- Monika / 12. 11. 2012 - 17:11
souhlasím s Alenou.Je to smutné.
- Iva / 12. 11. 2012 - 17:11
Pane jo..to asi teda bylo "mistrovství"
- Petra / 12. 11. 2012 - 18:11
I já se připojuji ke všem negativním hodnocením..... Vše jsem slyšela pouze z úst mé dcery mažoretky...prvně jasem se nemohla z důvodu nemoci zúčastnit...... Náš tým mažoretek nasedal do společného autobusu o šesté hodině ranní...2 a půl hodiny cesty tam a naopak....Holky se vždy na soutěž hrozně těší a hlavně se pilně před soutěží připravují.....Po každém vystoupení jim vždy trenérka vysloví obdiv nebo je naopak pokárá.....Holky vždy do toho dají všechno a bojují ze všech sil,aby si přivezli nějaké ocenění......svým způsobem je to pro ně samozřejmě motivace,ale pak je to opravdu bolí,když se v jejich kategorii oběví skupina od jinud,která se považuje za "kadetky" a jsou kolikrát o dvě hlavy větší ...to opravdu není spravedlnost......a o porotě ani nemluvě.....vždy se najde nějaký protce ,který přimastí body své oblíbené skupině ,která opravdu nic nepředvedla....Po celodenní namáhavé neděli se dcera vrací ve 20hod domů se slzami v očích....tak to opravdu zabolí.....
- Veronika / 12. 11. 2012 - 18:11
Chtěla bych reagovat na oOganizátora MČR, který zde psal, že vedoucí souboru Štětí je Bc. Sulovská. Přímo na stránkách mažoretek Štětí www.mazoretky-steti.cz/cz/ je tato informace: "Uměleckým vedoucím a choreografem je taneční mistr Tomáš Mikulský, hlavní trenérkou souboru je Hana Sulovská".
- Jana / 12. 11. 2012 - 18:11
Ano, nejednalo se o soutěž twirlingovou, ale točení s hůlkou, alespoň základní prvky do toho patří, no nevadí, každopádně neberu vítězství mažoretkám ze Štětí, ani u jednoho souboru mi nevadí jejich umístění, to v žádném případě,mají na to a ano, vede je Hana Sulovská, asi teda, ale stále patří pod Mikulského a to ať se to někomu líbí nebo ne, pokud to tak není, proč to mají uvedeno na stránkách? Co nedokážu pochopit a ¨překousnout¨ je umístění Roudnických mažoretek, to je opravdu k zamyšlení. Třeba bude následující ročník lepší, i když opravdu věřím, že to spoustu souborů odradí a stačí si tu přečíst komentáře o dětech, které jsou doma zklamané, že to bylo jak to bylo, je po soutěži a již se s tím nedá nic dělat.RE David - sám píšete, že vás umístění TK Rytmus je něco jiného a takhle to cítí některé z dětí, které se zúčastnili, snažili se a dopadli třeba špatně ač jinde by se třeba alespoň na to 3tí místo dostaly, každopádně Štětí si vítězství u nejstarších a nejmladší zasloužilo.
- Dawe / 12. 11. 2012 - 19:11
Zdravím všechny. MČR v mažoretkových formací jsem se zúčastnil jako divák. Ač mažoretkový sport je pro mě španělskou vesnicí a jsem naprostý laik v tomto oboru tak je jedna věc která mě na celém MČR dosti zarazila. Delší dobu jsem se pohyboval u aerobicu a v životě a to at na malých či celosvětových soutěží jsem neviděl, aby v porodě usedali lidé kteří mají něco společného ze soutěžícími týmy. Za A to dle mého názoru pak velice ovlivnuje úsudek o umístění skupin a za B se mi to zdá neprofesionální. V porotě, by měli být nestraní lidé. Dle mého laického pohledu z hlediště se mi mažoretky města Štětí velmi líbily a myslím si, že jejich umístění je zasloužené. Ovšem umístění týmu Roudnice n/l je dle mého názoru přinejmenším zvláštní. Při představě, že se rok připravují skupiny na účast na pro ně jistě dost velkém turnaji a následném zjištění, že mohou vyhrát i očividně ze strany diváka horší musí týmy přinejmenším velmi zamrzet. Pořadatelé dle mého názoru, by měli popřemýšlet o složení poroty pro další ročníky. Sám z vlastní zkušenosti vím, že na soutěž kde je předem znám výsledek nikdo nejede s nadšením a nebo tam pro jistotu nejede vůbec a z důvodu, že po stránce pořádání se mi tato akce velmi líbila si myslím, že neúčast byt jen jedinného týmu, by byla velká škoda. Vždyt mistrovství v čemkoliv je o tom, že má posoudit kvalitu, nápad, hudbu a né velikost konexí u rozhodčích.
- Veronika / 12. 11. 2012 - 19:11
Osobně si nemohu dovolit zcela souhlasit s tím, že si mažoretky ze Štětí v dospělé kategorii první místo zaslouží, protože z mého pohledu je vystupování s "vykradenou" sestavou spíše na diskvalifikaci než na první místo. Pro ty, kterým skladba letušek něco připomínala, vkládám odkaz na skladbu mažoretek Dixi (říjen 2010), se kterou vystupovaly v televizní show Talentmanie a její podobnost se skladbou mažoretek ze Štětí je skutečně zarážející.. www.youtube.com/watch?v=OyhJyUogGkM
- Eva / 12. 11. 2012 - 19:11
Věc názoru V Mažoretkovém sportu se pohybuju už bezmála deset let, maminka mažoretky. Myslela jsem si, že tak trochu již znám co se na které soutěži hodnotí, co se bere za důležité a co nikoliv. Ale jak jsem se včera dozvěděla, na některé soutěži není důležité, zda holky pochodují pravou nebo levou nohou, jak vypadají, jakou mají choreografii , ? což jsem si myslela, že je základ. Ale člověk se občas plete. Asi je dneska IN přebírat hudbu, části skladeb, chodit dokolečka a ještě k tomu každý jinou nohou? Věřila jsem,že už dávno není důležité být v nějakém svazu, sboru, ? Že v dnešní době se na všechny pohlíží úplně stejně, ale opět jsem se velice zmýlila. Pokud na určité mažoretkové soutěži nejste ve svazu, můžete zacvičit, předvést svoji skladbu sebelíp a šanci nemáte. Pořád v televizi mluví o podplácení, korupci ve fotbale a jiných sportech, ale když se dneska podíváte, korupce a nadržování dorazila i do Mažoretkového sportu, z čehož mi je velice smutno. V každé soutěži, kterou kdokoliv vyhlašuje v novinách, v televizi, při různé události, ? nikde se nesmí účastnit osoby, skupiny lidí s touto soutěží spjatí. Ale v Mažoretkovém sportu to neplatí. Tady nevadí když samotní porotci jsou trenéři skupin, které vystupují. Světe div se, ale i odnášejí medailové pozice. Což je divné ne. Podle mě by měla být porota nezaujatá, neutrální, ? Což ale bohužel dneska již nefunguje. Zavedla bych: trenér v porotě = zákaz vystupování dané skupiny v soutěži. V jiných sportech trenéři v porotě jsou, není nic divného, ale v žádné nesmí hodnotit svoje vlastní skupiny a být zaujatí. Setkala jsem se s hodnocením: skupina z našeho kraje ? dvojnásobný počet bodů, skupina ve svazu ? jistá medailová pozice ? Pomalu stejná porota x dvě rozdílné soutěže x dvě rozdílná města. Bohužel po včerejší soutěži v Litoměřicích je mi z celého Mažoretkového sportu smutno. Smutno z toho jak dnes fungují soutěže, a bohužel ty nejvyšší. Jak už nejde o to, co která děvčata umí a předvedou? Jediné co mě na tom celém na závěr potěšilo, že již další ročník této soutěže bude bez našich děvčat.
- Eva / 12. 11. 2012 - 19:11
Četla jsem tu názory, že nejmenší Štětí si první místo nezasloužilo - opravdu zasloužilo, děvčata byla ze všech skupin v nejmenší skupině nejšikovnější a opravdu neměli v této kategorii konkurenci.
- Verča / 12. 11. 2012 - 19:11
" ...Moderátor měl k dispozici původní - neupravené - podklady..." V tom případě je mi líto, že byl na tomto mistrovství takový nedostatek financí. I když se to možná organizátorům tak zdát nemuselo, myslím, že nedostatek základních psacích potřeb, včetně propisky nebo tužky, k poopravení základních informací ohledně rozdělení věkových kategorií, je dost velký problém... Jsem si jistá, že by se našla spousta ochotných lidí, kteří by tužku panu moderátorovi k tomuto účelu zapůjčili, možná dokonce i darovali!
- Lili / 12. 11. 2012 - 20:11
Včera jsem se byla podívat na toto mistrovství a zjistit na jaké je urovni. Amyslím že uroven byla velice dobrá. A Veroniko to co píšete že Mažoretky města Štětí vykradly sestavu snad nemyslíte vážně!!! Tento nápad může mít kdokoliv jak jsem celý den sledovala tak jedny mažoretky měly uplně stejnou písničku irských tanců a dělaly podobné věci jako děvčata ze Štětí a myslím že je to spíše o nápadu než kradení věcí. Ale když jsme u toho tak minulý rok na Dance Děčín děvčata ze Štětí vyjely s nádherným procházením co tvoří písmeno L myslím a ted???? Skoro každý tým má toto procházení a žádná z nich Vás tu neosočuje že by jim to někdo ukradl :-)
- Monika / 12. 11. 2012 - 20:11
Je fakt že ,malý a nejstarší děvčata ze štětí byly super,ale proč dostali i cenu poroty?mohli to dát ostatním souborům.Aby nebylo tak moc zklamaných dětí.A Roudnice ?to je bez komentáře.Je to opravdu k pláči.Jak se porota zachovala.Měli by si tohle všechno přečíst a zamyslet se.
- Veronika / 12. 11. 2012 - 20:11
Z mého pohledu se jedná o přebrání tématu letušek (v podstatě se vším všudy - od první hlášky, vzlet letadla, přesuny do různých cizích zemí a pod.) Vystoupení Dixi na Talentmanii bylo velmi působivé a dobře zapamatovatelné. Dokáži si i představit, že se tím některá skupina nechá volně inspirovat a na nesoutěžní vystoupení podobný typ skladby použije. Ale přímo na soutěž..a ještě získat cenu poroty za originalitu sestavy.
- Dawe / 12. 11. 2012 - 20:11
Mé vyjádření k vykradené sestavě mažoretek ze Štětí. Projel jsem si video mažoretek ze štětí a následně odkaz na Talentmanii. Souhlasím, že nápad je stejný. Letušky, na začátku seznámení s únikovými východy a následné započetí sestavy se sestříhanou hudbou na různé místa naší planety, ale s pohledu mě, jako diváka se mi jednotlivé cviky zdáli naprosto rozdílné. Takže dle mého názoru je okopírován nápad jako takový, ale sestava a prvky včetně muziky naprosto rozdílné. A co se týče toho procházení ve tvaru písmene L, myslím si, že v žádném sportu kde je podstatou kreativita není tolik prvků nebo námětů, aby se někde dvakrát neobjevili. Zase špatné věci tedy krom našich politiků nikdo nekopíruje, to znamená, že když se nějaký vymyšlený prvek chytne a je napodobován či kopírován jinými při cestě za úspěchem tak jde vlastně o pochvalu tvůrci tohoto prvku.
Pro Alenu - Zdenda / 12. 11. 2012 - 20:11
Plně s vámi souhlasím. Jsem také jeden z rodičů ,kteří byly zklamáni. Já vím,že by si každý rodič přál vidět své dítko na stupních vítězů ale ??? Moje holky z mažoretek Smetanky si v březnu 2012 v Radotíně vybojovaly dvě zlaté a jednu stříbrnou a v dospělých měly bronz. A v Litoměřicích ??? To se tak zhoršily ??? Mám dojem že se nehodnotila práce z hůlkou ,pochod ale spíše kdo a jak uměl tancovat a měl známé na správných místech. A co se týče vítězek v kategorii dospělých ??? Kde byla práce z hůlkou ? pochod a vlastně vše co k pravým mažoretkám patří. Toto mistrovství bylo jen pro známé a místní soubory. Jinak plně souhlasím že ceremoniál byl na jedničku. Byl jsem mile překvapen.
- Kateřina / 12. 11. 2012 - 20:11
Katastrofa, katastrofa a opět katastrofa .... nic víc se k tomu říct nedá .... jo vlastně ještě jedno - už nikdy více na této soutěži.
- Petr / 12. 11. 2012 - 21:11
Pro Lili: mám pocit, že jste příspěvek Veroniky (se kterou mimo jiné souhlasím a všiml jsem si toho na soutěži také) úplně nepochopila. Jde o to, že vítězné mažoretky měly stejné téma a provedení (nemyslím prvky) jako mažoretky Dixi, které byly před dvěma lety v národní televizi a tudíž si jejich sestavu mnoho lidí, kteří se věnují tomuto sportu, pamatuje. Téma "Cesta kolem světa", nebo jak by se to dalo nazvat, je možné zpracovat různě, to ano, ale mažoretky ze Štětí jej měly téměř identické, rozdíl byl pouze v provedených prvcích. Co se týče Vašeho komentáře k procházení ve tvaru písmenu L, to se jedná o prvek, nikoliv o téma sestavy, takže jej nemůžete srovnávat. Je jasné, že prvky nikdo nenapadne - to by žádná skupina nemohla hůlkou ani klasicky zatočit, jelikož s ní točí i jiné skupiny. Když to shrnu: každý si může zvolit téma, písničky a způsob zpracování podle svého uvážení, to nikdo nepopírá, ale podobnost nápadu a provedení (ne prvků) mezi vítěznou a televizní sestavou je více než zřejmá a buď se jedná o neuvěřitelnou náhodu nebo o nedostatek kreativity a vlastních nápadů choreografa vítězného týmu. "Zajetí" sestavy (pevné prvky, výrazy, souhra apod.) bylo víceméně dobré, mažoretky to jsou šikovné, ale body za originální téma pravděpodobně patří někomu jinému. Můj názor.
- Eva / 12. 11. 2012 - 23:11
Tak prohlížím výsledky a nechápu ... po soutěži pan Mikulský řekl, na dotaz co děvčata udělala z naší skupiny špatně (byla jsem svědkem) odpověděl: "Nevím, nehodnotil jsem všechno". Kruci když se dívám do výsledků, každý hodnotil vše ... to se ty čísla vymyslela??????
- Monika / 12. 11. 2012 - 23:11
Koukám, že to tady je samej inteligent, který nemá co jinýho na práci než řešit hlouposti. Už jen číst ty vaše příspěvky s hrubkama a názorama. Radím vám, běžte raději procvičovat češtinu a pravopis. Mě mažoretky nezajímají a žiju. Trapky největší!!!:-)))
- Monika / 13. 11. 2012 - 06:11
tak si to nečti
- Mirka / 13. 11. 2012 - 09:11
Ale notak.. vždy když je po nějaké soutěži, většina tu píše, jak už mažoretky nejsou mažoretky, jak je to gymnastika, balet apod. Myslím, že tohle je jedna z mála (ne-li jediná) soutěž, která udržuje při životě klasickou mažoretku - a to zejména skladbami na dechovou hudbu. Tam si každý může vyhrát, na dechovku se nedají dělat žádné velké věci a tak může dostat šanci předvézt se skoro kdokoliv. To si myslím, že je na té soutěži dobré. A hlavně skvělá organizace a příprava - taková mnohdy není ani na ME. S výsledky poroty bude vždy někdo nespokojený. A ty, co jezdí do IMY vědí, že není nic zvláštního když svou skupinu porotuje vedoucí, a také žijeme. Chápu, že to lidem vadí, ale od toho je tam porotců více, aby hodnocení bylo co nejobjektivnější. A nezapomínejte, že také záleží na to, jakým způsobem se hodnotí, na každých soutěžích je to jiné a záleží to ještě na mnoha dalších okolnostech. Nezáleží na tom, že tým byl na minulé soutěži 1., tak na další musí být tak nějak podobně - vždy záleží na konkurenci, na způsobu hodnocení a na pohledu porotců. To si mnozí (zejména rodiče) neuvědomují a s prominutím pohybovat se 10 let v mažoretkovém sportu chápu spíše tak, že jsem buď mažoretka, nebo již neaktivní mažoretka, nebo trenér - ne rodič. V tom případě by byla moje mamka 12 let aktivní v mažoretkovém sportu, ale odborně by nedokázala posoudit nic...v tom je velký rozdí... A co se týče neinformovanosti moderátora - přeci jen to byl první ročník, který má vždy nějaké mouchy, alespoň se má co zlepšovat do dalších let.
Mirka - Eva / 13. 11. 2012 - 10:11
Nevím zda vaše maminka s váma dvanáct let jezdí po všech soutěžích, tak jako jezdím třeba se svou dcerou já. Nemyslím si, že bych nedokázala posoudit nic i když mažoretka nejsem. Ono stačí se občas zajímat o dané věci. Věc názoru.
- Jaroslav / 13. 11. 2012 - 11:11
Rozhodně maminka co jezdí už dvanáct let na soutěže se svou dcerou. Se může honosit nějakým postem v organizaci jako je IMA, SH ČR atd. Nebo má jiné umělecké vzdělání, jako zrovna porotci na již zmiňovaném mistrovství SH ČR.
Jaroslav - Eva / 13. 11. 2012 - 11:11
v tomto případě se honosí podstem fotografa celé skupiny a tvůrcem propagace ...
- Eva / 13. 11. 2012 - 11:11
*postem
- Mirka / 13. 11. 2012 - 11:11
ano, jezdí se mnou na 99% soutěží - samozřejmě dokáže posoudit co bylo lepší a co ne, ale hlouběji rozebrat? na to máme snad porotu. Mimochodem v porotě seděla také paní Štefková (a jiní porotci, kteří tam skupinu neměli), a tuto paní já velice uznávám, jelikož už 20 let patří se svým týmem k evropské špičce a je to velice uvědomělý, vstřícný člověk, který si zaslouží trochu úcty.
porota - Vlastimil / 13. 11. 2012 - 11:11
Dobrý den, dnes mi moje dcera řekla o těchto webových stránkách a vašich příspěvcích. Zajímalo mě co si o tom mistrovství myslíte a tak jsem se začetl, mě se totiž moc líbilo! Byla to soutěž organizačně velice dobře připravená, ani na ME to kolikrát tak dobře nemají připravené. Zarazily mě ale řeči o porotě. Vážně si myslíte, že zde porotci nadržovali některým skupinám? Myslíte,že by jeden porotce tak ovlivnil další čtyři porotce? Nebo snad, že si porotci vzájemně radili jak mají hodnotit, ještě navíc k tomu když měli porotcovské stolky od sebe odstrčené? Myslím, že ani jeden s porotců nemá za potřebí někomu nadržovat navíc na takové velké akci a kazit jméno nejen sobě, ale i celé soutěži. S mou dcerou se zúčastňuji mažoretkových soutěží již řadu let a zhruba vím jak to na takových soutěží chodí. Ať si už vítězové své vítězství zasloužili či ne, myslím si, že byste se nad svými komentáři měli zamyslet. Vždyť to co tam některé soubory předváděli bylo strašné....některé mažoretky se neuměli ani rovně postavit, špičky nohou jim směřovali k sobě, pochod hrozný....asi by se někteří vedoucí měli nad sebou sami zamyslet. Jinak ještě jednou chválím pořadatele....byla to super akce! Vlastimil (Praha)
- Jolana / 13. 11. 2012 - 12:11
Konečně soutěž na úrovni. Mažoretky jsou úzce spjaté s dechovou hudbou. Konečně si to někdo uvědomil a vytvořil soutěž pro MAŽORETKY. Na druhou stranu se mi líbí i to, že jdou s dobou, tedy že zařadili i druhou disciplinu. Inteligenci autorů několika předešlých výsledků se musím smát. Je to závist, zhrzelost či hloupost??? Pět porotců... to opravdu nic ovlivnit nelze... zamyslete se! Navíc mezinárodní porota! Můj soubor se letos neúčastnil, ale byla jsem se jako vedoucí osobně podívat. Za rok určitě pojedeme, protože dle mého letos nestranného názoru tato soutěž úroven opravdu má, což jsem svou návštěvou zjistila. Ukazálo se zde, že soubory, které se umístují na jiných soutěžích na stupních vítězů prostě jen pohořely na dechové skladbě. Proto si zde asi léči komplexy a haní tuto soutěž. Já opravdu tleskám!!! Co se týče Roudnice překvapení, to ano. Ale rýpalové by se měli podívat na výsledkové listiny, jak jednotliví porotci hodnotili. Opět se musím smát. Proč cenu poroty nedali někomu jinému, aby nebylo tolik zklamaných dětí? Prosím vás paní nebo pane, tak s dětmi nejezděte na soutěže. Protože vždy jsou vítězové a poražení, nechápu tedy, proč by poražení měli získat nějakou cenu útěchy? Možná na menší soutěži - na mistrovství by určitě ceny útěchy neměly být udělovány!!! Nemyslíte? Vlastní děti nemám, ale myslím, že mateřské názory sem opravdu nepatří.
- Mažoretka / 13. 11. 2012 - 12:11
Soutěž byla skvělá.. organizace super. Porota ? hrůza... hodnocení poroty uznávám pouze od paní Štefkové- ta jediná věděla co a jak hodnotit. Navíc jako jediná sledovala celou skladbu. Jsem jedna ze soutěžících mažoretek a celou dobu jsem se snažila usmívat na porotu, ale když zjistíte, že prostřední pan porotce celou vaší skladbu prokecal s paní co za ním zrovna přišla je trošku smutné... Holky ze Štětí mají medaile zaslouženě, i když možná ne umístění.. podle mě by se měla hodnotit především práce s hůlkou a náročnost skladby...
- Jolana / 13. 11. 2012 - 12:11
A taky je docela vtipné sledovat, jak negativní komentáře po vyvěšení výsledků ztichly, to se jejich autoři asi čapli za rypák, když viděli jak se hodnotilo :-P
- Žofinka, mail / 13. 11. 2012 - 14:11
Dobrý den, musím se připojit do diskuse. Ve většině případů tu jde jen oheň z Vašich písmenek. Mrzí mě, že téměř nikdo z Vás nenapíše, že po organizační stránce to bylo velice pěkně a profesionálně připravené. Na jedné straně píšete, jak malé dětičky jedou domů se slzičkama, ale na druhé straně další děti tak odsoudíte, že se jejich rodiče musí bát, aby náhodou jejich dítko tyto stránky neotevřelo a neztratilo veškeré iluze a chut dál něco dělat. Žádné děti, ať vítězové či poražení, si nezaslouží číst nebo poslouchat takové urážky. Jsou to DĚTI!!!! A to, že jednou jsou první a podruhé třeba poslední, jim pouze pomáhá do života. Proč se nemůžeme všichni stmelit a pouze jim fandit a společně utírat slzičky. Proč je úmyslně učit nenávisti. Rivalita je velice zdravá, ale v soutěživé formě, nikoliv v nenávisti k soupeřům. Co se týče poroty. Výsledky jsou oficiálně na webu, tak si je každý může prohlédnout. Jestliže napíšete, že pan Mikulský tam nemá co dělat, že je to neregulerní, pak v tom případě není regulerní žádný sport, kde jsou rozhodčí, ani na nejvyšší úrovni, což je MS nebo Olympiada. Jsem dost velký sportovní fanda a tak si myslím, že vím, o čem je řeč. Na Olympiadě sportovec nereprezentuje svůj klub, ale svou zemi a v křesle rozhodčích sedí člověk ze stejného státu. Ale odborník. A taky je to neregulerní????Nebylo by třeba dobré udělat porotu z rodičů laiků??? To si myslím, že teprve pak by to byl pořádný MAZEC!!!! Prostě štěstí, radost, ale i smutek a slzičky patří ke sportu a tudíž ty děti raději podporujme a neodrazujme. Buďme rádi, že je to baví, že sportují a nechodí nám jen tak po ulici a nefetují!!!!
- frenk / 13. 11. 2012 - 15:11
Dobrý den, dnes jsem se dozvěděl že nějaké takovéto stránky existuji a chtěl bych také přispět svým názorem. Soutěž byla velice vydařená a účast velice velká jak jsem si všiml, přijeli i soubory z velké dálky, což je velice dobré. velice se mi líbilo že se pochodovalo i na klasickou dechovou muziku, což také udělalo své v celkovém výsledku. Jen jsem nepochopil jedno proč se tady osočuje porota??? myslím že výsledky jsou vypsané a je tam jasné jaké bylo hodnocení, což si myslím že je v pořádku a celkem objektivní. Zamysleme se nad tím kdyby byl někdo z nás v porotě jak by to mohlo asi vypadat? Každému se líbí něco jiného každý má jiný vkus, proto je tam těch porotců více aby byl výsledek objektivní. Byl jsem se tam podívat na celý den, organizčě to bylo fakt super jinde jsem takovouhle organizaci nezažil. Tak se zamyslete co sem vlastně píšete.
- Vanda / 13. 11. 2012 - 15:11
Ono by to hlavně chtělo takový videozáznam, kde by šly vidět děvčata jak pochodují a porotu, jak je "sleduje". Já jako vedoucí, jsem několikrát shlédla, jak někteří měli oči namísto na holkách v papírech a neustále si tam něco psali nebo se smáli...a ještě jsme nezažila, aby vedle porotce seděl někdo, kdo tam nemá co dělat. Také uznávám z tohoto složení poroty pouze paní Štefkovou - děkuji za její hodnocení, které beru jako zcela objektivní, jelikož ta se pomalu ani neodvážila sklopit oči, aby si něco poznamenala! Celkové hodnocení není regulérní - toť můj názor. A pro příště, nechť hodnotí skupiny ti, kteří nejsou jejich vedoucími - viz. Štětí a Roudnice... a ještě se tím chlubí na stránkách. Působí to dojmem, že si Mistrovství udělali sami pro sebe, protože na jiných soutěžích tohoto typu by holky neprorazily. Ať vyhrál, kdo vyhrál... Organizace i zaměření perfektní, ale porota - ten základ - ta to celé srazila. Škoda...
- Mažo / 13. 11. 2012 - 16:11
Ano přesně tak Lili ukradli to !!! Neumí si vymyslet vlastní sestavu fakt hrozný !! Dixi sou užasný mažoretky a vy na ně nemáte Štětí !!
- David / 13. 11. 2012 - 16:11
Re Vanda, píšete že uznáváte z poroty pouze pí. Štefkovou, kde berete její hodnocení jako objektivní a následně že by se Štětí a Roudnice na jiné soutěži neprosadila. Jelikož dcera byla v kategorii dětí za Mažoretky města Štětí (jak jsem psal výše), tak budu brát jen Štětí. V kategorii děti bylo hodnocení od jmenované v povinné 25 bodů (nejvíce, tudíž 1), volné 20bodů (nejvíce s Roudnicí, takže opět 1). V kategorii mládež určila v obou kategoriích Štětí na 3 místo, a v dospělých v obou skladbách pokaždé 1 místo. Takže Vašemu "nařčení" že by se děvčata nikde jinde neprosadila nerozumím, což i nakonec dokazují i úspěchy na jiných soutěžích., kde v porotě zase zasedají porotci spjatý s pořádajícím městem. Ale jak již zde psala Žofinka, je to sport, pokaždé bude někdo nespokojen, ale hledat za každou cenu hledat chyby někde jinde než u sebe, nebo dokonce vymýšlet konspirace mi přijde ubohé a celkem nevhodné.
- Andrea / 13. 11. 2012 - 16:11
můj názor na tuto soutěž?...ze začátku velmi povedené, moc se mi líbilo zhájeni a byla jsem velmi mile překvapená, ale po vystoupení "dospělích mažoretek"?! Byla jsem v šoku!! Nepochopila jsem, jak se rozdělovaly kategorie, protože některá děvčata vypadala na kategorii mladiství a ne dospělí!!....Gratuluji také mažoretkám ze Štětí, ale nechápu, jak se mohly umístit tak vysoko a dostat cenu poroty! Tato soutěž (pokud jsem pochopila dobře) byla pro mažoretky a jak sem se tak dívala, mažoretky ze Štěti moc hůlku nepouživaly pouze tancovaly a to s klasickou mažoretkou nemá nic moc společného! A kopírovat sestavu od DIXI (nápad s letuškami) mi přijde poněkud zvláštní! Ale tohle je jejich věc....Jinak se mi soutěž líbila jenom by se mohla příště porota skládat z někoho, kdo nemá nic společného s mažoretkami, které v té stejné soutěži soutěží.
- Hana Sulovská / 13. 11. 2012 - 18:11
Dobrý den, osobně je pod mou úroveň reagovat zde na tyto komentáře (spíše nešťastné výlevy), ale jako vedoucí souboru Mažoretek města Štětí cítím povinnost uvést věci na pravou míru za své svěřence. Můj soubor, který čítá bezmála 80 členů a reprezentuje naše město a ČR především v zahraničí se věnuje v 90 % nesoutěžním akcím. Za rok máme několik desítek akcí, proto mi opravdu mnoho času pro aktualizaci našich webových stránek nezbývá. Ano je zde uváděn jako vedoucí Tomáš Mikulský a já jako hlavní trenérka. Již několik měsíců tomu tak však není. Naše stránky slouží pro reklamu našeho souboru, neslouží pro informovanost jiných souborů, které jen přemýšlí nad tím, jak někoho hanit. Pro autory některých komentářů možná zbytečné psát, protože když budou chtít, tak rýpat budou dál, ale Tomáš Mikulský nemá s choreografiemi všech 3 skupin již od roku 2010 nic společného. Pan Mikulský tvoří nad naším souborem záštitu ? zajišťuje zahraniční zájezdy a stará se o finance našeho souboru a doufám, že ještě dlouho bude. Podotýkám znovu, že nemusím nikomu nic vysvětlovat, ale dělám to kvůli svým mažoretkám a jejich rodičům, kteří jsou z této diskuze přinejmenším překvapeni. Co se týče choreografie letušek. Ukradli to? Neumí si vymyslet vlastní sestavu? Rovněž chci uvést na pravou míru. Tuto choreografii jsem vymýšlela osobně. Nápad vznikl díky návrhu kostýmů pro letušky, měla jsem ho na papíře již před dvěma lety společně s představou choreografie a hudby. Než jsme však sehnaly peníze na ušití kostýmů, plynuly měsíce a mažoretky DIXI se objevily s touto sestavou a navíc v celostátní televizi. S vědomím toho, že nastane tato situace, jsem choreografii zařadila, ale nelituji toho. Málokterý vedoucí/choreograf by hodil svou několika měsíční práci za hlavu a začal nanovo jen proto, že se s tím objeví jeho soubor bohužel jako druhý. Mé svědomí je čisté. Mažoretky DIXI jsou opravdu elita, obdivuji je, uznávám je a fandím jim. S nikým jsem se nikdy nesrovnávala, nesrovnávám a srovnávat nebudu, jedu si své. Kdo sleduje mažoretky ze Štětí, tak ví, že si již léta drží svůj styl. Se sestavou, která předcházela našim letuškám ? Filmové hity, jsme sbíraly samé zlaté a stříbrné medaile na soutěžích (např. Kolín, Praha, Děčín) a pro ty, kteří nedokážou připustit, že podáváme dobré výkony podotýkám, že v porotě T. Mikulský opravdu nebyl :-). Troufám si říci, že umíme vymyslet a hlavně předvést velmi kvalitní sestavy s kvalitním základem. A osobně mi lichotí, když se na soutěžích objevují prvky či tvary, které jsme měly v sestavách, v choreografiích jiných souborů, vidím tak, že jsou prostě kvalitní a krásné a potom už záleží jen na provedení. Na blbé komentáře ? blbá odpověď. Pisatelky některých příspěvků by si měly uvědomit, že první soubor mažoretek, který v České republice vůbec vznikl, je ten náš. Mohla bych tedy rýpat do úplně všech souborů, že kopírují nás? že jejich tým má hůlku, kozačky, že pochoduje. To je přeci to samé a uznejte ... na hlavu postavené. Zamyslete se! A především byste se mohly pod svůj světaznalý názor podepsat! Pohybuji se v tomto sportu již deset let a nikdy jsem se nesetkala s takovou záští. Naučte se prohrávat, my to umíme, nebo na soutěže raději nejezděte vůbec. Myslím, že komentáře píšou jednotlivé mažoretky z nevítězných týmů, které to těžce nesou. Jasně, že není příjemné prohrávat, ale někdy se stane. I my se někde neumístíme, ale nikdy a za to bych dala ruku do ohně - od nás se nikdo nikomu jinému nesnaží ubližovat v podobě komentářů a pomluv. Pokud se někde špatně umístíme o to víc dřeme a snažíme se napravovat naše chyby. O tom to je... o poučení ... ne o tom pomlouvat vítězný soubor. Pokud to však píšou vedoucí souborů, tak je to při nejmenším zarážející. Je smutné, že vždy ten kdo vyhraje se dostane do takovýchto nepříjemných řečí a ostatní se jim snaží radost z úspěchu zkazit. My se nedáme, z vítězství se radujeme. Na této soutěži jsme ukázaly ve všech věkových kategoriích v čem je naše silná stránka ? v pochodové hudbě a základu! A cena poroty nebyla totožná s cenou za nejlepší choreografii, to si také laskavě uvědomte, než začnete někoho hodnotit. Chtěla bych veřejně poděkovat všem svým mažoretkám za výkony, které podaly. Ale co bych byla za trenérku, kdybych byla 100% spokojená :-) A také děkuji rodičům a fanouškům za super atmosféru, kterou na mistrovství vytvořili. Jen si moji milí myslím, že tento můj příspěvek dotyčné autorky/ dotyční autoři stejně nepochopí a pojedou si dál to své. :-)
- Mirka / 13. 11. 2012 - 18:11
Tady je každej chytrej jak rádio a vůbec tomu nerozumí, přestože se nepovažuji za žádnou odbornici v hodnocení, stačí se podívat na hodnocení jednotlivých porotců a je všechno jasný. Ale to omezený člověk prostě nepochopí. Na různých soutěží, kterých jsem se zúčastnila byla porota vždy splácaná s neodborníku a dokonce někde byl i porotce z lidu:-) Porotu, které mělo toto mistrovství jsem ještě nezažila, byla perfektní a složená z opravdových odborníků. Polsko, Slovensko, paní Chorváthová z Mostu, která měla vždy jednu z nejlepších mažoretkových souboru v republice. T. Mikulský není jenom přes mažoretky, ale jezdí do porot i na mistrovství tanců, stačí se podívat na internet. Pro mě je to prostě odborník na svém místě a jeho hodnocení, co jsem viděla bylo v pořádku. Roudnici dal horší hodnocení než třeba zmiňovaná paní Štefkova.Když se vám to mistrovství nelíbilo, tak na něj nejezděte a už neotravujte.
- žofinka / 13. 11. 2012 - 20:11
asi nás to naučila ta nesprávná doba, ale pamatujete si někdo to správné heslo u správných sportovních klání? "Sláva vítězům a čest poraženým." Vzpamatujme se. Tady jen někdo na někoho házíte špinavosti. Ani jeden soubor si to nezaslouží!!!!!!
- Alice / 14. 11. 2012 - 10:11
mě je všechno jasný.Úsudek sem si udělala a nejvíc záště jde z Kutné Hory:-)ale oni si stěžují skoro na každé soutěži jako například na Dance Děčín kde protestovali taky:-)))zamyslete se hlavně nad sebou a pak kritizujte ostatní. Viděla sem vás a hvězdy opravdu nejste a tímto přístupem nikdy nebudete:-)))
- Míša / 14. 11. 2012 - 10:11
Milá Alice buď tak hodná a nejdříve si ověř fakta a pak pomlouvej,opravdu mě zaráží tvá jistota. V Litoměřicích a ani v Děčíně jsme žádné protesty proti nikomu nepodávaly.S tvého příspěvku a myslím, že i ostatní my dají za pravdu je zdřejmé, že zamyslet se nad sebou bys měla spíš ty a přestat kritizovat a svou zlobu potlačit.V těchto komentářích máme jeden příspěvek,který není zakázaný ostatní komentáře nejsou od nás. A mimochodem jsem si včera volala s panem Škrabradou a otevřeně jsem mu slušně řekla své připomínky,za svůj názor se nestydím.Myslím,že při rozhovoru nebyl žádný problém.Neschovává se jeko ty jen za svým jménem.A nikdy jsme netvrdily,že jsme hězdy asi jste to vy (nevím tedy kdo!!!),ale na finále v Mistrovství ČR v mažoretkovém sportu jsme se dostaly,tak asi tak špatné nebudeme.Vedoucí mažoretek Scarlett Kutná Hora
pro alici - martina / 14. 11. 2012 - 22:11
milá Alice jestli se tak vážně jmenuješ my jsme nepodávaly žádné protesty někdy to prostě vyjde a někdy ne to je život a jestli máš s naším týmem nějaký problém tak přijď o nějaké soutěži a řekni si to s naším souborem z očí do očí odvahu máš pouze v komentářích ale na živo by jsi to neudělala,naše trenérka ti toho napsala ve svém komentáři dost tak se prosím nenavážej do našeho týmu pak je vidět odkud jde závist martina
- Jana22 / 15. 11. 2012 - 12:11
Jediné co se k tomu dá říct, slečno Sulovská napsala jste to celkem dobře, vaše mažoretky jsou opravdu dobré, jednu věc ale udělejte, změnte si na stránkách (i když slouží pouze pro reklamu, jak jste napsala) vedoucího souboru, úplně odtamtud vymažte jméno Tomáš Mikulský, ono se to s vámi sice potáhne, ale bude to tak lepší a myslím, že si spoustu lidí vašeho souboru začne vážit víc, protože každému chytrému člověku dojde, že už s Vámi nemá nic společného. Nicméně, sestavy mažoretek ze Štětí byly pěkné, je pravda, že se opravdu věnují klasické mažoretce a to je dneska opravdu na mažoretkách zvláštnost a ojedinělost, ale trošku víc práce s hůlkou by to chtělo. A jestli je nápad okopírovaný nebo ne, to my ostatní nemůžeme pousoudit a i kdyby byl, nejste jediné a podaly jste to víceméně jinak, takže je to asi úplně jedno, ostatně takových je víc, co kopírujou a když jde o nápad, je to něco jiného, než když jde o půl sestavy. Myslím, že už by se to nemělo řešit, protože je po mistrovství a každý si z toho vzal ponaučení. Co se ale týč hodnocení, tak medaile Roudnice jsou opravdu na povážení a vysvětlení přímo od poroty, dle mého, nemohly mít Štětské holky z umístění ani radost, když se Roudnice, myslím, že spíše ponížení, protože výkon roudnických holek, nezlobte se na mě, ale vždyť se na to nedalo koukat. Hano jeďte na Moravu třeba na soutěž, kde vůbec nebude mít co dočinění s tím Tomáš Mikulský, vyhrajte to tam a všem zavřete hubu, jinak se o vás každý bude otírat. Hezký den...
- Eliška Holešinská / 15. 11. 2012 - 13:11
Vážení, tohle se opravdu nedá číst, vždyť je to sport jako každý jiný a jestli je v porotě ten nebo onen, tak to tak prostě je, na jiné soutěži to bude jinak, tohle byla soutěž Svazu hudebníků a tak tam byli lidé ze Svazu hudebníků i když proto se tato diskuze hlavně rozjela, až bude jiná soutěž, bude tam někdo jiný. Okopírovanost nápadu sestavy mažoretek ze Štětí - i kdyby, je to jejich věc, jejich svědomí a jestli by to mělo někomu vadit, tak především mažoretkám DIXI a to si musí vyřídit spolu. Sama jsem do Štětí chodila, od svých 4 do 17 let, velice mě mrzí, že tomu tak již není, ale bohužel, za tu dobu se tolikrát řešilo - Oni mají naše prvky, náš nápad sestavy, dělají tohle stejně - ale vždy následovalo povznesení nad tím a naopak radost z toho, že se to někomu natolik líbilo, že se to prostě naučil také. Nicméně mažoretkám se věnuji dál a také ve Štětí, pod Domem dětí a mládeže, jako trenérka, naše holky by se třeba neumístily, kdyby jsme jely, ale jen o tom to není, je to o tom, jestli to děvčata baví, jestli z toho mají radost a na trénink nejdou s tím, že se zase dozví, jak támhleten soubor vyhrál, protože tam měl vedoucího a támhleten kvůli něčemu jinému o tom to vážené mažoretky, rodiče a trenéři přeci není. Děti by měly na soutěž jet s tím, že když se neumístí na předních místech, tak se svět nezboří, naopak podívají se na ostatní, užijou si super den, naučí se spoustu nového, poznají nové lidi, nové prostředí a na další soutěž pojedou s nadšením, že to bude třeba stejně super. Hanko pojeďte s holkama na soutěž třeba na Moravu, kde s tím nebude mít T.Mikulský vůbec nic společného, ani tam nepojede s vámi nic a vyhrajte třeba tam a všem zavřete pusu, jinak se toho asi opravdu nezbavíte. Mažoretky ve Štětí mají konečně zase SkorO stejnou úroveň, jako za vedení tohoto souboru paní Evou Novákouvou - někteří si ji možná pamatujete, byla to odbornice na svém místě a je veliká škoda, že s mažoretkami skončila, pak šly mažoretky ve Štětí, promiňte mi to přirovnání ¨do kytek¨, rok nebo dva Štětí soubor vůbec nemělo, teď zase ano a navázalo se na klasickou mažoretku, i když s dobou se jít musí všude, to je pravda. Dechovka a klasický pochod ale k mažoretkám patří. Pročetla jsem si to tady všechno a upřímě jsem ráda, že jsme se této soutěže s děvčaty nezúčastnily. Co se týče mažoretek TK Rytmus rozhorčení ostatních na jednu stranu chápu, ale umístily se, jak se umístily a asi to tak mělo být. Eliška Holešinská (mažoretky DDM Štětí)
- Iveta B. / 15. 11. 2012 - 14:11
Jak si tak pročítám tyhle komentáře zdá se, že tohle mistrovství bylo hodně nepovedené!!
- Jana / 15. 11. 2012 - 15:11
Nemyslím si, že mistrovství bylo nepovedené....pouze je tu velká závist ostatních souborů! Holky ze Štětí berte to pozitivně a třeba opravdu vyjeďte mimo region a vyhrajte někde jinde ať už jim tady zavřete hubu... Stejně tu mají keci jen ty soubory, které v Litoměřicích nic nepředvedli!
- Hana Sulovská / 15. 11. 2012 - 16:11
Slečno/paní Jano, a další, na stránkách jsem již včera nechala upravit údaje. Avšak nevidím jediný důvod proč jméno Tomáše Mikulského mazat. Jak jste napsala, jeho jméno je s námi spojováno a bude vždy. Upřímně pro mne není důležité co si o nás myslí jiné soubory (vedoucí či členky), směrodatné je pro nás mínění odborníků, tedy poroty. Se svým souborem se samozřejmě účastníme dalších soutěží, kde p. Mikulský v porotách není a nemusíme kvůli tomu jezdit na Moravu. Než investovat tisíce do dopravy, raději dětem nechám našít nové kostýmky. Všechny tři naše skupiny se umísťovaly v posledních dvou letech na všech soutěžích, kterých jsme se účastnily, na předních příčkách a na náš web připravuji soupis soutěžních úspěchů. Děkuji za váš názor. Děláme mažoretky s láskou a radostí, procestovaly jsme celou Evropu, to je pro nás odměnou?. Výhra nevýhra?. To je názor můj. Co se týče organizace tohoto mistrovství, byly jsme nadšené. Složení mezinárodní poroty bylo na vysoké úrovni ? ne jako na jiných soutěžích, kde za pulty porotců zasedají neodborníci či porotci ?z lidu?. Skvělé zázemí, krásné ceny a medaile. Výborný moderátor. Ve srovnání s ostatními soutěžemi byla tato v Litoměřicích ve všech směrech zatím nejlepší.
- Veronika / 15. 11. 2012 - 17:11
Ráda bych se podělila o svůj poznatek z této soutěže. První dojem z příchodu do prostor, kde se soutěž konala byl velmi dobrý, organizace, mezinárodní porota, atd., zmatky kolem kategorií a věku chápum(je to první ročník), ale co mě překvapilo bylo, že se porota nekoukala (jen někteří)... na celou sestavu soutěžících, že některé mařoretky sedí na klíně porotě taky asi nic moc. První místa jsou opravdu zasloužená a moc jim gratuluji a jestli převzaté sestavy není až tak důležité, hlavně, že to bylo oddřené. Ale ostatní týmy přesto, že nic moc nepředvedla se umísťují na druhých a třetích místech.... Zkušenost a jdeme dál, bohužel dojem ze začátku nezůstal až do konce, a na tuto soutěž se vracet nebudem. Už víme, že na ní máme málo známostí a to co umíme Nám nestačí:))))
- Linda / 15. 11. 2012 - 17:11
Jani 22 naprosto s tebou souhlasím!!! Při vyhlášení Roudnice se celým sálem neslo naprosté zaskočení a slovo "COŽE?????" si snad řekl každý, kdo jejich "sestavy" viděl. Nezlobte se na mě, ale byl to děs!!!! Stokrát radši, to druhé místo by si zasloužily ty Šmoulinky roztomilé (omlouvám se, nevím přesně o jaký soubor se jedná). Je pravda, že Štětstké holčičky nemohly mít z vítězství tu správnou radost!!!! Nechápu proč se tu propírá Štětí, které sice má záštitu pod p. Mikulským,ale sestavy si staví naprosto sami. Za to Roudnice patří komu?! To snad na jejich sestavě viděl každý čí je ta samba práce!! Ano, Roudnici není co závidět, tak proč tu na ně házet špínu že!! Radši ji házet na Štětí, které si vítězství zasloužilo!!!
- Jana22 / 15. 11. 2012 - 20:11
RE Linda - Já se ani nedivím, sama jsem to 'cože' řekla. Samba? parodie na tento tanec ano, ale prosím Vás, nenazývejte se sambou a vyloženě se těším, až se na to podívám znova ze záznamu a ještě jednou pořádně zkouknu, za co, že to ty medaile mají:-) je pravda, že si to Štětí zasloužilo a není divu, že je tady každý propírá, závist je hnusná věc, ale spravedlivost v některých případech opravdu chyběla :-) Paní nebo slečnno Holešinská, čekala bych od vás spíše rivalitu a rozhořčení než to co jste napsala, když máte také soubor ve Štětí, takže vlastně konkurenci z jednoho města...
- Mažo / 16. 11. 2012 - 16:11
Ahoj jsem mažoretka z týmu co se zůčastnil tady toho mistrovství.Pěkně mě to naštvalo co sem se tady dočetla ! Fakt nechápu jak můžou mít mažoretky města Štětí medaile ! Udělaj tam 1 výhoz kterej jim ještě spadne ... Fakt trapný !! Sice se náš tým umístil ,ale je to pěkně nefér vůči ostatním ! Fakt hrozný :P
- Eva / 16. 11. 2012 - 17:11
Když to tak čtu, všichni se tu navážejí do skupiny Štětí. Myslím si, že zrovna tato skupina v těch nejmenších měla první místo oprávněně, zaslouženě. Neměli v této kategorii konkurenci. Ale ani v jednom článku jsem nečetla o Kolínském souboru, který si myslím, že madaile má více neoprávněně než celá skupina ze Štětí...
- Lucka22 / 16. 11. 2012 - 20:11
máš nějakej problém že my máme medaile??????jsem jedna členka z Kolinské skupiny která tam byla a co nato že my máme medaile není žádný problém:D
- Pavel / 16. 11. 2012 - 22:11
To je počtení tady v diskusi na "hůlkách"!!!! :D Podle Vás Štětí tedy nemělo vyhrát, protože mělo převzatou, neoriginální sestavu a má něco společného s porotcem, pak taky je kousek od Litoměřic a ne z Moravy, jo a taky málo házejí hůlkama :)))))) Další ze Štětí jsou na tom podobně, ta vzdálenost od Litoměřic a ten porotce- i kdyby pochodovaly o třídu výše než ostatní, setřete je tu a užíváte si to, jak čtu. A Roudnice? Tam byla ta sestava asi zase moc originální oproti ostatním - někdo tu píše, že to bylo moc taneční a jako taneční jí hodnotí dobře, nějaká odbornice na tanec jí nazývá parodií na tanec - a taky, jsou blízko od Litoměřic. Nedalo mi to a mrknul jsem i na hodnocení porotců - docela dost se shodovali u všech souborů. Lidi, kdo tu píšete, dívali jste se na to hodnocení??? Diskutovaný soubor z Roudnice měl od místního porotce-/ co jim měl zajistit podle vás medaili/ nejhorší hodnocení - porotkyně, kterou tu všichni uznáváte jim dala hodně dobré hodnocení a ostatní taky. A Štětí mělo tak jasně nejlepší hodnocení u všech porotců, že nechápu o čem se tu diskutuje!!! Když shrnu zdejší diskuse a urážení se navzájem - každý má právo na svůj názor, ale bodování poroty /a zde byla myslím dost dobrá a odborná porota/by měl být bráno jako konečné i když je zde podle vás asi hodně větších odbornic nebo se alespoň tak cítí. To aby se jeden bál vyhrát, že mu příště propícháte pneumatiky u auta :)))))) Vzpamatujte se! Jak má být těm dětem, co je tu osklivě pomlouváte? Jak má být holkám, co místo toho, aby si užívaly toho, že byly nejlepší, tak si tady s Vámi dopisují??? Kdo neví, tak výsledky jsou zde, protože si myslím, že tady asi hodně lidí neví www.shcr.cz
- Bětka / 16. 11. 2012 - 23:11
:))) a jedeme do Kolína? Co se ti na něm nelíbilo Evo?????
HODNOCENÍ - hodnocení, www / 17. 11. 2012 - 00:11
doporučuji podrobně prostudovat a teprve pak urážet a diskutovat o zaujatosti porotců
- hodnocení, www / 17. 11. 2012 - 00:11
www.shcr.cz

Vložení nového komentáře:


Jméno:
E-mail (nepovinné):
WWW (nepovinné):
Nadpis (nepovinné):
Text:

Jméno nesmí obsahovat otazníky. V textu komentáře se nesmí vyskytovat link s "http" / pokud potřebujete napsat odkaz, napište ho jen ve tvaru www.nazev.cz. Děkujeme.

Prázdné pole:
Náhodná fotografie

O Cenu TK Andria 2007

(vložena 12. 9. 2008)
Zobrazeno 2058x, Hodnocení 4.86 [3571x],
komentováno 2x
Pro více podrobností klikni na upomínkový lístek
vlož svůj inzerát
Kostým na mažoretky 4-7 let
Inzerce

Prodáme 8 kostýmů na mažoretky pro děti 4-7 let. Body+sukně, cena 350Kč/ks.
Kontakt: Dominika, ho.rynka@centrum.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy mažoretky-senior
Inzerce

Prodáme 12 ks kostýmů pro seniorky, cena dohodou
Kontakt: Dominika, ho.rynka@centrum.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy duo-trio pro juniorky/seniorky
Inzerce

Prodám tři černobílé kostýmy. Kraťáskové body s flitrovým límcem. Záda z elastického tylu s krajkovou nášivkou. Zdobeno kameny. U krku motýlek. Ke kostýmům patří také rukavičky, taktéž zdobené kameny. Používané jednu sezónu. Rozměry a další foto do mailu.
Kontakt: Lenka Glučová, lenka.glucova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
prodám kostým SÓLO
Inzerce

Jednu sezónu nošený, ve velmi dobrém stavu, velikost odhaduji 128/134, šitý na zakázku, spodní kalhotky všité, zapínání za krkem. Cena: 500,-Kč. Rozměry: přes prsa 60cm, v pase 56cm, délka od ramen po rozkrok 58cm.
Kontakt: Lucie Urbaniecová, lucie.urbaniecova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
kostým na kadetku
Inzerce

Prodám kostým na kadetku vel 148.
Kontakt: Petra, petraovesna@seznam.cz,

skrýt tento inzerát
Kostýmy Poms Junior
Inzerce

Nabízím k prodeji kostýmy pro juniorky. Zlato-černo-bílé barvy, sukně zdobené třpytivými kamínky. Kostýmy byly šity v USA. Elastický materiál. 1 Komplet = Sukně+top+2x zlatý pom (úchop uprostřed), použité 1 taneční sezónu. Cena za 1 komplet 500 Kč. Cena za 3 sukně navíc 300 Kč za všechny 3kusy. 15x top 18x sukně Odběr možný v průběhu října 2017. Pouze celek.
Kontakt: Domino Cheerleaders, domino.cheers@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy Pom/Disco Junior
Inzerce

Dobrý den,nabízím zhruba 21-23ks tanečních kompletů růžovo-černo-stříbrné (legíny s flitry,tilko s flitry, rukávy). Vše elastické. Odběr pouze celého počtu. Cena za 1komplet je 390 Kč.
Kontakt: Domino Cheerleaders, domino.cheers@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
16 sukýnek pro děti
Inzerce

Prodáme 16 ks sukýnek, cena 2500 Kč.
Kontakt: Jana Koutníková, koutnik.jana@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy 15+1
Inzerce

Cena dohodou.
Kontakt: Jana Koutníková, koutnik.jana@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy na duo
Inzerce

Prodám kostýmy na duo, velikost 140 Ke kostýmu jsou rukavičky a náušnice Cena 550kč/ks
Kontakt: , natypas@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám bílé střevíce
Inzerce

Prodám bílé střevíce velikost 32 .... kupované pro 2 vystoupení, ve výborném stavu. Cena 300 Kč.
Kontakt: , lenkaren@email.cz, 702150677

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
VÝPREDAJ KOSTÝMOV
Inzerce

Predáme kostýmy pre mažoretky, LACNO!!! Navštívte našu stránku a vyberte si: http://mazoretkysobotiste.webnode.sk/kostymy-na-predaj/
Kontakt: , mazoretkysobotiste@gmail.com,

skrýt tento inzerát
prodám kostým na duo, případně solo
Inzerce

prodáme kostým na duo případně po jednom kuse na solo. používaný jednu sezónu, velikost junior (modrý i kadetka, holčina je malinká). přesnější míry případně dodám.
Kontakt: Štěpánková Kamila, stepankova40@seznam.cz, 728 020 776

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Koupíme kostýmky pro miniděti 3 - 6 let.
Inzerce

Dobrý den. Koupíme kostýmky pro opravdu malé mažoretky ve věku 3 - 6 let. Jen z plavkoviny.
Kontakt: , nikolisek.h@seznam.cz,

skrýt tento inzerát
Prodám
Inzerce

Prodám kostýmy pro skupinu 15ti děvčat. Kostýmy jsou použité pouze jednu sezonu. Více info do zpráv
Kontakt: Lenka, topmazoretkydixi@seznam.cz, 737966777

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám
Inzerce

Prodám seniorské kostýmy pro skupinu 13ti děvčat. Více info do zpráv
Kontakt: Lenka, topmazoretkydixi@seznam.cz, 737966777

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám
Inzerce

Prodám kostýmy pro juniorskou skupinu 17 ti děvčat. Kostým pro hl.mažoretky je odlišný Cena a více info do zpráv
Kontakt: Lenka, topmazoretkydixi@seznam.cz, 737966777

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám šaty pro děti
Inzerce

Prodám 13ks růžovobílých šatů pro mažoretky, kategorie děti, cena za ks 350,-
Kontakt: Tereza Borková, Terca.bor@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám šaty pro děti
Inzerce

Prodám 7ks černočervených šatů pro mažoretky včetně rukávků, kategorie děti, cena za kus 350,-
Kontakt: Tereza Borková, Terca.bor@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám šaty pro kadetky
Inzerce

Prodám 8ks žlutočervených šatů prp mažoretky včetně rukávků a čepiček, 8-11 let, cena za kus 350,-
Kontakt: Tereza Borková, Terca.bor@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostým sólo- junior, senior ml.
Inzerce

Prodám kostým - sólo baton. JUNIOR, ML. SENIOR. Všité kratší nohavičky. + ozdoba do vlasů. Cena dohodou.
Kontakt: Karolína Vlachová, vlachova.kaja@seznam.cz, 731678917

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
PRODÁME!!! kostým PRO skupinu děti mladší, děti starší
Inzerce

Mažoretkové kostýmy jsou vhodné pro kategorii děti mladší, děti starší. Šaty byly používány dvě sezóny. Jsou vyrobeny novou technologií „sublimačního tisku“, pod sukní je krásná tylová spodnice a součástí kostýmu je i lodička (viz foto). Šaty jsou s dlouhým rukávem a vzadu jsou na zapínání. Cena za komplet 15 ks šatů je 14.900,-Kč. V případě zájmu se ozvěte na e-mail PusinkyRicany3@seznam či na telefonní číslo 721401117.
Kontakt: Kateřina Semerádová, PusinkyRicany3@seznam.cz, 721401117

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Sólo pom pom
Inzerce

Prodám kostým na sólo pom pom kadetka. Pc.750.- nyní 450.- Ke kostýmu je rukavička a gumička.
Kontakt: , mazoretkysumenky@email.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostým pro formaci DĚTI
Inzerce

10 ks kostýmu na dívky ve věku od 4 - 6 let. Černo - bílý s červeno-černými glitrovými kruhy, rukavice. Prodáme jako celek, přidáme bílou ozdobu do hlavy. Možnost dokoupit sako s lodičkou. K ceně bude připočítáno poštovné, odeslání možno ihned.
Kontakt: mažoretky IZABEL, bug.gabina@seznam.cz, 608727577

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
KOSTÝMY pro juniorky/seniorky
Inzerce

5 ks kostýmů prodáme jako celek, vel. M (na výšku 160 - 175 cm). Černý v kombinaci zeleno-stříbrný, zdobený flitry a kamínky + lodička. Kapitánka má kostým zdobené hodně kamínky Swarovski. Používané jednu sezónu, ve velmi dobrém stavu, možnost dozdobit další barvou např. oranžovou (viz. foto), modrou atd. pro zpestření. Kupující platí poštovné, posílám i dobírkou, možnost odeslání ihned.
Kontakt: mažoretky IZABEL, bug.gabina@seznam.cz, 608727577

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Sukně pro formaci DĚTI - 14 ks
Inzerce

Barva je fialová, na vrchu je černý tyl, na koncích zdobený štrasovými kamínky, v pase mají pružný materiál, který se poddá postavě, jsou na věk 4 - 7 let. Cena za 1 kus/150,-Kč + poštovné. Máme ještě 11 ks dalších větších sukní je vyšší elastický pás (na delší těla) + širší. Jsou na 9 - 13 let (juniorky/seniorky). Cena za 1 kus/200,-Kč + poštovné. Pokud máte zájem i o sako + lodička, sleva na celek sukně + sako + lodička - 500,-Kč (650,-Kč - vel.junior/senior) + poštovné. Zasíláme i na dobírku.
Kontakt: mažoretky IZABEL, bug.gabina@seznam.cz, 608727577

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy kadet pom/mix/disco
Inzerce

Kostýmy pre kadetky. Zelené body so zapínaním vzadu na krku, legíny s prišitou sukňou. Materiál: ružová a zelená plavkovina, zelená a čierna flitrová látka. Možno prikúpiť aj čelenky s očami a motýlika na gumičku. Viď foto. Počet kusov: 14. Cena 17 €/450 Kč/ks. Na predaj len celá sada.
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy pre deti/minikadetky/prípravku
Inzerce

Kostým pre vekovú kategóriu deti, prípravku. Plavkovinové body zošité so sukničkou (zapínanie vzadu na krku), čiapka, náramky. Bohato zdobené flitrovými ozdobami. Počet kusov: cca 15. Cena: 17 €/450 Kč/ks.Na predaj len celá sada.
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Klasické kostýmy
Inzerce

Klasické saká na gombíky pre menšie mažoretky + čiapky zdobené flitrovou retiazkou. Bez sukní. Počet kusov: 13+1 v opačnom farebnom prevedení. Cena 5€/135Kč/ks + poštovné
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy deti/minikadetky
Inzerce

Kostýmy pre malé dievčatká: kraťasové body so zapínaním na krku + kvetinková suknička na gumičku. Materiál: plavkovina, flitrová látka, tyl. Počet kusov: 15 + 1 kostým pre kapitánku s krhličkou. Cena: 15€/400 Kč/ks + poštovné
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Body pre juniorky
Inzerce

Body zo žltej a čierno-bielej plavkoviny, zdobené flitrovými retiazkami. Zapínanie na krku a v rozkroku. Vrátane ozdoby do vlasov. Počet kusov: 12 + 2 ks overal lev a zebra. Možno odkúpiť bez overalov, len 12 kusov body. Cena: 10€/265 Kč/ks + poštovné
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy pro seniorky
Inzerce

Kostýmy na mix/pom/show, vhodné pre seniorky, prípadne juniorky. Červené nohavice a americké body z plavkoviny, hologramovej látky a tylu. Zadný diel sivý. Zapínanie v rozkroku. Počet kusov: 16 + 1 ks body pre kapitánku s červenou tylovou sukničkou (bez šedých legín). Cena: 17 €/450 Kč/ks. Možno odkúpiť samostatne len body.
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
7 ks kostymy junior
Inzerce

Kostýmy na miniformáciu pre juniorky. Šaty so všitými nohavičkami, zapínanie vzadu na krku, materiál plavkovina. Súčasťou je ozdoba do vlasov. Počet kusov: 7 Cena: 15 €/400 Kč/ks + poštovné
Kontakt: Havlová, mazoretkysobotiste@gmail.com,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Sólo kostým děti - děti starší
Inzerce

Prodám tento kostým velikost na děti - děti starší. Informace a další fotky na vladka264@seznam.cz, 724417215.
Kontakt: Vlaďka Zhřívalová, vladka264@seznam.cz, 724417215

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Sólo kostým junior
Inzerce

Prodám tento kostým velikost junior - 900,-. Další info a foto na vladka264@seznam.cz, 724417215
Kontakt: Vlaďka Zhřívalová, vladka264@seznam.cz, 724417215

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám tyrkysovo-bílé šaty vhodné pro kadetky st.,juniorky a juniorky ml.
Inzerce

Asi 15 kusů kostýmů, cena kus 500, včetně lodičky, rukaviček a naušnic. velikosti od 140 přes S a M. Cenu poštovného hradí příjemce.
Kontakt: Petar Rosická, petrarosicka@email.cz, 602455447

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám tyrkysové mikinky
Inzerce

Asi 15 kusů kvalitní fleesových mikinek střihu jako kabátek a nad pupík, bolerka, vyšité růžové hvězdičky a růžový zip.
Kontakt: Petar Rosická, petrarosicka@email.cz, 602455447

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej šatů pro kadetky, junior ml.
Inzerce

Prodám šaty, velice zachovalé, používané 2sezony,kusů 15, velikosti od 134,140 až S a M.Nové stály 1.800,- Kč teď 500,-Kč za kus.
Kontakt: Petra Rosická, petrarosicka@email.cz, 602455447

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej kostýmů děti ml., děti
Inzerce

Růžové šatičky ve skvělém stavu, vel. od 110-140, kusů asi 15x, kpt.bílé s růžovým lemem, kus za 250 Kč, poštovné hradí příjemce
Kontakt: Petra Rosická, petrarosicka@email.cz, 602455447

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Mikiny-prodej
Inzerce

Prodám tmavě modré mikiny hodící se k růžovým šatičkům pro děti ml., děti, které taky inzeruju, mikiny z kvalitního, teplého fleesu, růžový zip, růžově vyšité hvězdičky na levé straně a na zádech.Kpt. 1kus růžová, ostatní asi 15x, cena kus 200,- Kč
Kontakt: Petra Rosická, petrarosicka@email.cz, 602455447

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Mikiny-prodej
Inzerce

Prodám tyrkysové mikiny, pro malé dětičky, velikosti 104,110 a 128 možná jedna dvě 134, fleesové, teplé, kvalitní, střihem jako krátký kabátek, bolerko nad pupík, možno v nich i cvičit či soutěžně vystupovat, růžový zip, vyšité růžové hvězdičky, kpt.růžový, cena za kus 100 Kč, přibližně 10kusů
Kontakt: Petra Rosická, petrarosicka@email.cz, 602455447

skrýt tento inzerát
kostým solo pom
Inzerce

prodám kostým solo pom pom,detail kostýmu pošlu do zpráv na vyžádání
Kontakt: Šárka, sheron.s@email.cz, 775042323

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
solo kostým pom pom
Inzerce

prodám kostým pom pom,cena 400Kč,detailnější foto pošlu do zpráv na požádání
Kontakt: Šárka, sheron.s@email.cz, 775042323

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
šaty pro mažoretky/ Poms Kadet/Junior
Inzerce

Nabízím 24ks šatů - věkově zhruba 8-13let. Cena za kus je 150 Kč. Šaty mohou být pomačkané důvodem skladování. TOP STAV - používané 1 taneční sezónu.
Kontakt: Martina Bergman, domino-dance@centrum.cz, 774 655 633

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Metalické čelenky do vlasů
Inzerce

Nabízím k prodeji @ 23ks červených a @ 25 stříbrných metalických čelenek - u červených jsou některé zcela nové. Použité byly nošeny 1,5 taneční sezóny.
Kontakt: Martina Bergman, domino-dance@centrum.cz, 774 655 633

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kravaty
Inzerce

Kravata s gumickou. 12 ks. Odber pouze celku. Potrebuji vyprat. Nosila kategorie deti a kadetek. Cena za celek je 260 Kč + posta
Kontakt: Martina Bergman, domino-dance@centrum.cz, 774 655 633

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Kostýmy DUO Jun/Sen
Inzerce

Kostým na duo - velikostně junior starší/ senior. Materiál: plavkovina. Kostýmy jsou pomačkané z důvodu skladování. Cena za celek je 360 Kč + pošta
Kontakt: Martina Bergman, domino-dance@centrum.cz, 774 655 633

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
duo junior/senior
Inzerce

Dobrý den, prodáváme tyto dva kostýmy na DUO senior/junior . Námět pávích kostýmků. Šaty obsahují : černé body s našitým flitrovým znakem pává, tylová sukně našitá na gumě stříhaná ze čtverců, ozdoba do hlavy. Šaty použité asi 2x . Cena za 1 kus / 700 KČ + POŠTOVNÉ . tel. 702 839 011
Kontakt: Eliška Vlčková, queens.steti@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Saka pro formaci DĚTI - 15 ks / JUNIOR - 11 ks
Inzerce

Prodáme bílá saka se stříbrnou látkou - prošité černou nití s černými doplňky + lodička. Vzadu je šněrovačka na úpravu v těle, vpředu schovaný zip. Rukávy jdou zapošít podle požadované délky. Cena 450,- Kč - DĚTI / 550,-Kč - JUNIOR. Máme v nabídce k saku fialovo-černou sukni, za komplet výhodnější cena. Kupující platí poštovné.
Kontakt: mažoretky IZABEL, bug.gabina@seznam.cz, 608727577

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Šaty na sólo senior
Inzerce

Prodam kostým na sólo senior v perfektním stavu. Body+Sukně. Používaný 1rok.
Kontakt: Veronika Raddová, werca.raddu@seznam.cz,

skrýt tento inzerát
Prodej šatů junior/senior
Inzerce

Dobrý den, rády bychom prodaly naše šaty velikostně junior/senior. K dispozici máme 19 ks šatů + 19 ks červených lodiček. Šaty jsou různých velikostí. Šaty jsou šité jako bodýčko, latexová sukně s tylem, odepínací ozdoba na prsou. Pár šatů má trošku ošoupané flitry sem tam. Cena za sadu 3800,- Kčv případě zájmu pište do zpráv nebo na tel. 702 839 011.
Kontakt: Vlčková, queens.steti@seznam.cz, 702 839 011

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej šatů na twirling nebo na klasiku
Inzerce

Prodáme šaty na twirling nebo na klasiku. Šaty jsou dvoje. Velikostně 13 a 14 let. Jsou ve velmi dobrém stavu. Šité od firmy MATSPORT. Cena 1200,- /za oboje + poštovné. Více info do e-mailu.
Kontakt: Lucie Hanzalíková, l.hanzalikova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej kombinézy na twirling
Inzerce

Prodáme kombinézu šitou od firmy MATSPORT. Velikost - 16 let. Ve velmi dobrém stavu. Cena 600,- + poštovné. Více info do e-mailu.
Kontakt: Lucie Hanzalíková, l.hanzalikova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej nízkých kozaček
Inzerce

Prodáme nízké kozačky - 4 očka, 7 háčků. Velikosti:1x35,1x36, 1x38, 3x39, 2x40, 2x41. Minimálně používané. Cena 750,- Kč/ za kus + poštovné. Více info do e-mailu.
Kontakt: Lucie Hanzalíková, l.hanzalikova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej nízkých kozaček
Inzerce

Prodáme nízké kozačky - 4 očka, 7 háčků. Velikosti: 2x36, 2x38, 1x39, 1x41. Používané. Cena 500,- Kč/ za kus + poštovné. Více info do e-mailu.
Kontakt: Lucie Hanzalíková, l.hanzalikova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
kostýmy juniorky
Inzerce

Nabízíme k prodeji kostýmy pro juniorky. Bližší info: mazoretky.gina@seznam.cz
Kontakt: Jana Hebelková, mazoretky.gina@seznam.cz , 723645841

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
kostýmy seniorky
Inzerce

Nabízíme k prodeji kostýmy pro velkou formaci seniorek, 19 ks. Body + sukně+ lodička. Sukně uplně nová. Bližší info: mazoretky.gina@seznam.cz
Kontakt: Jana Hebelková, mazoretky.gina@seznam.cz , 723645841

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej kostýmů junior/senior
Inzerce

Prodáme tento komplet - šaty, kabátek, klobouček - junior/senior. Velikostně 13 - 18 let. Celkem 13 ks. Tento komplet byl šit v prestižním módním ateliéru v Českých Budějovicích. Návrhářka p. Sabáčková. Jsou ve velmi dobrém stavu. Cena 26 000,- Kč/ za sadu + poštovné. Více info do e-mailu.
Kontakt: Lucie Hanzalíková, l.hanzalikova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodej vysokých kozaček
Inzerce

Prodáme vysoké kozačky - 5 oček, 11 háčků. Velikosti 1x38, 3x41, 1x42. Používané. Cena 400,- Kč/ za kus. Více info do e-mailu.
Kontakt: Lucie Hanzalíková, l.hanzalikova@seznam.cz,

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
koupím kostýmy pro 20mazoretek
Inzerce

Sháním 20kostýmu pro mazoretky.Holčičky jsou ve věku od 7let do 11let.Starší úplně postačí .Chceme kostýmy použít na vystoupení pro obec.Bližší info do emailu csorgeiova@seznam.cz Děkuji
Kontakt: Renata, csorgeiova@seznam.cz, 604357752

skrýt tento inzerát
Prodám sukně
Inzerce

Prodám skládané černé sukně na mažoretky kat.jun/sen.Celkem 13kusu.Cena za 1ks150kc.Sukně jsou celé černé skládané a po obou stránkách rozparky.
Kontakt: Lucie Čechová, Justovka@seznam., 606 363 295

skrýt tento inzerát
Prodám vějíře
Inzerce

Prodám dva krásné tyrkys vějíře.Cena dohodou.
Kontakt: Lucie Čechová, Justovka@seznam., 606 363 295

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám zelené topy a náušnice
Inzerce

Prodám zelené topy+náušnice na mažoretky kat.jun/sen.Celkem 14topu+náušnice.Cena za 1ks top+náušnice 150Kc.
Kontakt: Lucie Čechová, Justovka@seznam., 606 363 295

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Prodám korzet
Inzerce

Prodám černý korzet velikosti XL.Vhodný na cokoliv.Cena dohodou.
Kontakt: Lucie Čechová, Justovka@seznam., 606 363 295

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Šaty na sólo
Inzerce

Šaty jsou ve velmi dobrém stavu,protože jsou pul roku staré.Byla jsem v nich třikrát na soutěži,ale kvůli skončení v kroužku je tady prodávám.Původní cena šatů je 13 000; Kč, teď jsou za cenu 9 500;Kč,protože jsou jako nepoužité.Cena je zatím orientační,domluvíme se podle dohody.Šaty jsou ručně šité!!Můj e-mail je simonkamachackova@seznam.cz Cena zahrnuje : dres,2krat rukavičky,1krat kytka do vlasů. Více informací Vám poskytnu v e-mailu :)
Kontakt: Simona Macháčková, simonkamachackova@seznam.cz , 736240100

Ilustrační obrázek
skrýt tento inzerát
Poslední fotogalerie
Poslední komentáře k fotkám
- Michaela Tess / 13. 11. 2016 - 11:11
Naprosto úžasný kostým! :)
- žanda / 11. 6. 2015 - 13:06
neeeee, souhlas s janou (koment nad), to snad nééééé
- hanka / 13. 5. 2015 - 12:05
bára???? nějaká divná bára...:-D
- hanka / 13. 5. 2015 - 12:05
kristepane co to je? no to je příšerný líčení..tváře jak marfuši..ale jistě se umístily.
- jája / 2. 7. 2014 - 17:07
jsi krásná Dendo... hezké vystoupení...